Nieuws

De Telegraaf bericht vandaag over onze bekkenbodemmatjesclaim

1 maart 2017

(…) Ook tientallen artsen en ziekenhuizen in Nederland worden door het advocatenkantoor Van der Goen uit Soest, namens de cliëntengroep, verantwoordelijk gehouden voor de toegebrachte medische schade en inwendige verminkingen door bekkenbodemmatjes- en bandjes van het kunststof polipropyleen. Veel gedupeerden getuigen van ondraaglijke pijnen. Volgens mr. J.J. van der Goen maken de gedupeerden die nu … lees verder »

Online chantage

15 februari 2017

Door het filmpje met Patricia Paay is het de laatste tijd veel in het nieuws: online chantage. Helaas signaleren wij al jaren een alarmerende toename van dit fenomeen. Wij behandelen dagelijks vergelijkbare zaken. Dit varieert van ernstige pesterijen  waarbij compromitterende, meestal seksueel getinte, foto’s en filmpjes, bijvoorbeeld verkregen door hacks of sexting, worden gedeeld en/of … lees verder »

Online laster aanpakken

9 december 2016

Dagelijks zijn wij druk met het aanpakken van online laster. Onder meer via Facebook, Twitter, fora of speciaal voor dit doel opgezette websites. Recentelijk heeft ons kantoor opnieuw succes geboekt in een online-lasterkwestie. Onze cliënte, een haartransplantatie kliniek, werd online beschuldigd van allerlei onwaarheden. Ook maakte de dader onrechtmatig gebruik van het logo (merk) van … lees verder »

Indexeringspercentage kinderalimentatie en partneralimentatie 2017 bekend

7 november 2016

Onderhoudsbijdragen (kinderalimentatie en partneralimentatie) worden ingevolge het bepaalde in art. 1:402a BW – tenzij uitgesloten door de rechter of door partijen samen – jaarlijks van rechtswege geïndexeerd. De Minister van Justitie stelt jaarlijks vast met welk percentage dat gebeurt. Per 1 januari 2017 dienen de geldende onderhoudsbijdragen te worden verhoogd met 2,1%. Dat betekent dat … lees verder »

Schade afhandeling door uw verzekeraar

9 oktober 2016

Het komt veel voor: een verzekerde betaalt jarenlang netjes de premie en als er dan eens schade geclaimd wordt, dan bericht de verzekeraar dat helaas niet uitgekeerd kan worden omdat het schade veroorzakende incident niet onder de dekking valt of bijvoorbeeld omdat de schade op onjuiste wijze is gemeld. Veel mensen laten het hier dan … lees verder »

Gratis scheidingscheck bij Van der Goen advocaten in Soest tijdens ‘Dag van de Scheiding’ 9 september 2016

31 augustus 2016

Eén op de drie huwelijken strandt. Het is onder meer deze reden dat de vereniging van Familierecht Advocaten Scheidingsmediators (vFAS) de ‘Dag van de Scheiding’ heeft ingesteld om op deze wijze de aandacht te richten op de grote maatschappelijke gevolgen hiervan en derhalve de noodzaak van een goede begeleiding bij scheiding. Op 9 september 2016 … lees verder »

Wat te doen bij smaad, belediging of laster op Facebook

4 augustus 2016

Wanneer er onjuiste, beledigende en/of kwetsende uitingen over u of uw onderneming verschijnen op social media diensten, zoals Facebook, kan dit ontzettend vervelend en pijnlijk zijn en zeer schadelijke gevolgen voor u hebben. Gelukkig zijn er juridische mogelijkheden om actie te ondernemen tegen dergelijke uitingen. Het is verstandig om als eerste stap het bewijs vast te leggen … lees verder »

Chroom-6 zaken

23 juni 2016

Zoals wij eerder berichtten  hebben wij zaken in onderzoek waarbij mensen zonder adequate beschermende maatregelen hebben gewerkt met Chroom-6 houdende verf. Bekend was al dat dit geldt voor sommige medewerkers van defensie, de civiele luchtvaart en bij NS/Nedtrain. Onlangs hebben mensen zich bij ons gemeld die in het kader van een traject voor langdurig werklozen om werkervaring … lees verder »

Wij blijven groeien

14 juni 2016

Op dit moment zoeken wij: Superslimme juristen voor de letselschadepraktijk. Een juridisch secretaresse. Een receptioniste. Wij stellen uw reactie zeer op prijs. U kunt hiervoor gebruik maken van ons sollicitatieformulier.

Samenwerking

12 mei 2016

Sinds kort werken wij samen met Advocaatzoeken.nl. Dit betreft een innovatief systeem waarbij de rechtzoekende zijn rechtsprobleem opgeeft met eventuele bijbehorende wensen voor de behandeling van de zaak. Op basis van – onder meer – specifieke kennis, ervaring, prijs, beschikbaarheid, taal en afstand, worden enkele geschikte deelnemende advocaten geselecteerd die vervolgens kunnen reageren zodat de … lees verder »